Wednesday, December 24, 2008

cERmiN MaTA bARu....


Hari tu aku jln-jln dkt DANGA BAY ...saje jln-jln sebab hri minggu kalau duduk rumah takde buat ape nanti bosan pulak...tengah aku jln-jln aku nampaklah satu kedai cermin mata so,aku singgah ngn abah aku sementara mak aku tgh tgk beg tangan ...murah je cermin mata tu hanya RM10.00.Aku berkenan dgn cermin mata ni jadi aku mintak abah aku belikan....tudung aku dah sama dengan ekin cermin matapun same so,ade tak same mcm ekin hi..hi..gurau jer...

4 comments:

  1. perh, nampak rock lah nabilah...selamat masuk tintgkatan 1.

    ReplyDelete
  2. he..he..tak sabar nk masuk tingkatan 1...nak jumpa kawan baru..cikgu baru...sekolah baru

    ReplyDelete
  3. Pergghh..ingatkan Ekin tadi! Hari tu PakLong sibuk beli cermin mata hitam macam ni..tapi bila MakLong cakap yg MakLong tak berapa minat org lelaki pakai spek hitam.. terus dia dah malu nak pakai lagi!

    ReplyDelete
  4. Bukan Ekin tapi kembar Ekin yang nombor tiga..hehe

    ReplyDelete