Tuesday, January 27, 2009

cUTi sEKolAH....

Hai...ni dah masuk cuti sekolah...tapi aku tak pergi mane-mane...jalan-jalan dekat JB je...tapi lebih cepat aku nak siapkan kerja sekolah....bosan duduk rumah buat cerita baru dkt blog...dan main dengan kucing aku...tapi taklah bosan sangat sebab sedara aku dari Kuala Lumpur datang...kekadang bawalh sepupu aku pergi taman petang-petang...tadi tengah hari aku ngn family aku pergi muzium diraja johor...best sngt...barang-barang kt muzium tu cantik-cantik...oklah nanti kalau ada cerita baru aku tulis lagi...bye..

5 comments:

  1. Kami pun tak ke mana2..lepak rumah layan video je. Acik dan Pakdik dtg semalam, pi main bowling kejap. Khamis ni Iqa dan Najid start sekolah balik sebab sekolah depa takde budak Cina!

    ReplyDelete
  2. Nabila, mintalah abah beli Playstation 3, sahih tak boring, hehehee...

    ReplyDelete
  3. OOOOI..BUAT KERJA SEKOLAH..BACA BUKU...
    APA NAK JADI..JADI JAGA, TUKANG SAPU, ULTRAMAN, PENYANYI..
    BUAT BLOK AJE...

    ReplyDelete
  4. Betul tu Achik..nanti Nabilah minta abah belikan playstation 3 confirm tak boring lagi..

    ReplyDelete
  5. Jadi pereka grafiklah oldrockers..hehe..

    ReplyDelete